Vertrek uit Nederland - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Marc Hamersveld - WaarBenJij.nu Vertrek uit Nederland - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Marc Hamersveld - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Nederland

Door: Marc van Hamersveld

Blijf op de hoogte en volg Marc

06 December 2014 | Verenigde Staten, Atlanta

De feitelijke reis begint voor mij in de Ziggo dome, de afsluitende tour van Armin van Buuren, INTENSE.
Het idee om misschien iets eerder afscheid te nemen van Armin en de Ziggo dome, heeft slechts enkele tellen stand gehouden in de maalstroom aan gedachten.
Het voordeel van een paar uur extra slaap voor vertrek was toch onvoldoende om me doen besluiten te vertrekken.
Achteraf een gouden zet, terugkijkend op de klassieke set die Armin ten gehoren bracht tussen 04.00 en 05.00.
Een typisch houseparty sfeertje was gecreerd met enkel groene laserstralen in een verder duistere hal.
Het beste uurtje house sinds de house muziek,wat mij betreft.
Euforie maakt eenmaal buiten, plaats voor de realiteit, over 4 uur zit ik in het vliegtuig, een onwerkelijk vooruitzicht.
De keuze om enkel te gaan douchen, en niet te gaan slapen in een goede keus gebleken, ik had me vrijwel zeker verslapen om zodoende niet mee te kunnen naar Amerika.
De vliegreis naar Amerika ging voorspoedig, al hadden we wat problemen bij vertrek, navigatie stuk.
Gellukkig kwam de gezagsvoerder met de mededeling, "We hebben nog 2 primaire en 2 backup systemen als vervanging voor het eigelijke navigatie systeem".
En weg waren we, om na een vlucht van 9 uur te landen in Minneapolis, waar het bitter koud was.
De vermoeidheid werdt met deze tussenstop merkbaar, mijn lichaam wilde maar 1 ding, SLAPEN.
Gelukkig werd aan die vraag voldaan in de laatste vlucht van die dag, een 2 uur durende vlucht naar Atlanta.
Oogmasker op en voordat de start was ingezet was ik zelf al vertrokken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Atlanta

Marc

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 30807

Voorgaande reizen:

09 December 2017 - 22 Januari 2018

Rondreis Zuid Amerika 2017/2018

18 September 2016 - 16 Oktober 2016

Ecuador en Colombia

19 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

Discover Madagascar

06 December 2014 - 01 Januari 2015

Backpacken Midden Amerika

03 Maart 2013 - 01 April 2013

Vietnam round trip 2013

19 Maart 2011 - 14 Mei 2011

Zuid Amerika rondreis

Landen bezocht: