Aankomst Bariloche - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Marc Hamersveld - WaarBenJij.nu Aankomst Bariloche - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Marc Hamersveld - WaarBenJij.nu

Aankomst Bariloche

Door: MarcZuidAmerika2011

Blijf op de hoogte en volg Marc

22 April 2011 | Argentinië, San Carlos de Bariloche

Na een busreis van 23 uur zijn Corjan en ik aan gekomen in Bariloche, donderdag 21 April.

Het weer type is niet te vergelijken met het goede weer een Buenos Aires en in Nederland momenteel.

Deze dag was grijs en het regende en stormde de hele dag, temperatuur : 6 graden.
Maar goed, dit weer type hadden we enigzins wel verwacht, was geen verrassing.
De komende dagen word het wel droog, maar koud (ideaal)

Bariloche is een plaats die aandoet als een plaats in Scandinavia, daarbij opgeteld het gebetgte dat wel iets weg heeft van de Alpen.

Hier verblijven we *- 5 dagen.
we hebben een auto gehuurd voor de komende 3 dagen, we gaan mountainbiken en we gaan de 7 meren route afleggen per auto, schijnt erg mooi te zijn! (2 dagen)

Ik ga nu met memory kaart van me foto toestel weer leeg maken, want ik verwacht opnieuw veel foto´s te maken.
Het sneeuwt momenteel niet, dus ik ga een poging wagen :)

Jammer dat ik hier niet beschik over een goede pc, anders had ik een foto neergezet waarop het uitzicht te zien is dat ik nu heb vanachter mijn pc in het hostel...ik weet zeker...dat vind je prachtig!

later meer...

Groet Marc en Corjan


  • 23 April 2011 - 06:34

    Astrid:

    het is dan toch gelukt om er iets op te krijgen. Tangoles Marc! Leuk!Fijn om julllie even gesproken te hebben. Geniet van het koude weer wij doen het wel met dit aangename weer groetjes Astrid

  • 23 April 2011 - 10:30

    Erna:

    Veel plezier gewenst daar met z'n tweeen! Ik ga eieren zoeken in de zon en een temperatuur van 25 graden!

  • 27 April 2011 - 09:17

    Metty:

    Ik krijg wel een beetje last van jalouzie. Het lijkt me echt super!
    Ik ben benieuwd wanneer het volgende verslag wordt geplaatst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 30836

Voorgaande reizen:

09 December 2017 - 22 Januari 2018

Rondreis Zuid Amerika 2017/2018

18 September 2016 - 16 Oktober 2016

Ecuador en Colombia

19 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

Discover Madagascar

06 December 2014 - 01 Januari 2015

Backpacken Midden Amerika

03 Maart 2013 - 01 April 2013

Vietnam round trip 2013

19 Maart 2011 - 14 Mei 2011

Zuid Amerika rondreis

Landen bezocht: